על גבעת הגמדים של יהודית ד"ר לאה מזור

זהו ספר הילדים גדלהמידות ביותר שבו אחזתיבכריכה קשה ובוהקת והאחיזה בו מעוררת התפעלותברור לי שהוא נועד להיות מתנה משמחת לילד או ילדה אהוביםאבל גם להוריהם,להביא להם תכנים של שירה ושל סיפורשל ציורים גדולים מלאי צבע ומאירי עיניים ודפי כרומו שעושים כבוד לספרהרושם הוא מידיוכאילו הוא אומר למי שאוחז בואתה נכנס ואין בדעתי להניח לךבוא והתענג פהנכתבתי לענג את החיות המקסימות שכאן, וגם אותך.

זה מתחיל בהזמנה שבהתחלה המקסימההמזמינה להיכנס אל הספראל הגבעה המיוחדת שהיא כמו דיור מוגן שנתן הטבע לאותן חיות מקסימות שבספרוממשיך בתיאורים רבי ההומורואני תוהה היכן מוצאה המחברת את שפע הדמיון ואת ההומור המיוחד המובא כאןואת המלל ששפתו מיועדת לאותם קוראים שלהם הספר נועדוהנה גם אדם כמוני שרוב שנותיו מאחוריו נכבש בזה מיד.

בואו בהמוניכם והביאו אל ילדיכם אל הגבעהכל המעוניין מוזמן לסיור במקום המוריק והמיוחד הזהומובטח שיינתן לו תדרוך חם ואוהב להכרת המקום: "חרגולית הנהגת מְצַיֶּדֶת נוֹסְעֶיהָ בָּאָזְנִיּוֹת בְּכָל הַשָּׂפוֹת… זֶה שֶׁרוּת הַגִּבְעָה הַמֻּפְלָאָהבָּהּ טִיּוּל הוֹפֵךְ לַחֲוָיָה…".
אני "הייתי שם", שמחתי ושבתי רענןמשהו רחב בחזי מהשפע החזותי והתוכני שמציע המקום.בואו והביאו את ילדיכם לראות ולחוש את הגבעה.
מומלץ על ידי ביותר.
http://mikrarevivim.blogspot.com/2019/06/blog-post_37.html

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *